ÅBNINGSTIDER

Foreningskontorets åbningstider 2020/2021

Sommersæson (fra april til og med oktober): 

Alle mandage fra klokken 16-18

Vintersæson (fra november til og med marts):

Første lørdag i måneden fra klokken 10-11

Bemærk: Der vil som udgangspunkt kun blive besvaret mails i kontorets åbningstid, hvorfor der må påregnes en hvis svartid.

Kontakt

H/F Egebæk
Haveforeningen Egebæk 132
5000, Odense C

 

Foreningskontoret / Generelle henvendelser: 

kontor@hfegebaek.dk

Foreningens kassérer: 

regnskab@hfegebaek.dk

Er du flyttet? Fået ny mail-adresse? Her kan du sende os dine nye oplysninger: 

oplysninger@hfegebaek.dk

Indsendelse af dokumentation for godkendt brændeovn og skorsten: 

ovn@hfegebaek.dk

 

Indsendelse af dokumentation (foto) for opsat røgalarm: 

alarm@hfegebaek.dk

 

Ansøg om postkasse (eller kig ind i kontorets åbningstid): 

 

postkasse@hfegebaek.dk

 

Indsendelse af byggetilladelse (efter modtaget godkendelse fra kommunen): 

byggetilladelse@hfegebaek.dk

 

Forespørgsler om vurderinger, samt køb og salg af havelod:

havesalg@hfegebaek.dk

 

 

Telefon, formand: +45 61692690

 

Telefon, kassérer: +45 61698912

 

Herunder kan du sende en mail til kontoret:

Udfyld dit fulde navn, samt dit havenummer, for at kontakte foreningskontoret.
Udfyld din email-adresse her, så vi kan svare tilbage på din henvendelse.
Beskeder og mails bliver som udgangspunkt først besvaret på dage, hvor kontoret også har åbent. Forvent derfor længere svartid i vintersæsonen.